Kan een inkomende koppeling mijn rangschikking schaden?

No Comments

Het antwoord is eenvoudig – inkomende koppelingen kunnen uw zoekpositie niet schaden. Hoe is dit met zekerheid bekend? Nou, voor een, als inkomende zou uw rang te kwetsen, zou uw concurrenten zou voortdurend een link naar uw site van link boerderijen. Een dergelijk scenario is buiten uw controle. Om deze reden kan Google uw site niet bestraffen voor een inkomende link.

Aan de andere kant, kunt u worden bestraft voor illegale externe links. Het is ten zeerste aangeraden dat u niet linkt naar een website of groep van sites die betrokken kunnen zijn bij duistere of onethische zoekpraktijken. Dit kan ertoe leiden dat Google op de zwarte lijst komt te staan, wat uiteindelijk uw SEO-strategie kan verpesten. Vermijd deze situatie ten koste van alles en zorg ervoor dat alle externe links verwijzen naar betrouwbare en betrouwbare bronnen.

Na een groot deel van mijn werkzame leven betrokken te zijn geweest bij de internetindustrie, heb ik veel tijd besteed aan het onderzoeken en surfen op het internet en het lezen van websites, voornamelijk voor onderzoek naar klantontwerp, maar ook voor incidenteel persoonlijk gebruik. Wat ik het meest teleurstellend vind, is het gebrek aan aandacht voor het maken van websites en het doel ervan, wat voor veel e-businesses een gemiste kans is om succesvol te worden.

Mijn persoonlijke kijk op e-businesses en hun websites is dat als ze niet trots zijn op hun websites en hun klanten geen passie tonen voor wat ze doen, de kans groot is dat ze niet trots zijn op hun producten en dat de passie voor een goede klantenservice ook zal ontbreken.

Wat u moet onthouden, is dat uw website een directe afspiegeling is van u en uw bedrijf. Het uiterlijk van uw site is de belangrijkste factor bij het bepalen van uw potentiële succespercentage. Kortom, als uw site er niet professioneel of op het eerste gezicht niet goed uitziet, zal de meerderheid van de mensen ervan uitgaan dat uw producten en/of diensten van vergelijkbare slechte kwaliteit zijn.

Aan de andere kant van de schaal, kunt u in de val trappen van overboord gaan met het ontwerp en de dingen ingewikkelder te maken met de integratie van hoge kosten flitsende graphics. U kunt eindigen met een mooie en zeer esthetische website, maar het gevaar is dat uw site onbetrouwbaar kan blijken te zijn en soms te lang kan duren om te laden. Er is niets erger voor een klant dan het proberen om een langzame laadsite te bezoeken, en de meeste zullen het browservenster sluiten in volledige frustratie. Zoals ik weet zeker dat u in staat zal zijn om uit te werken, zal dit uiteindelijk kost je bedrijf.

De andere belangrijke overweging (zo niet de belangrijkste) bij het ontwerpen van een website is uw inhoud. Niet alleen links, maar inhoud met passie, relativiteit en begrip voor de klant. Wanneer iemand op zoek is naar iets in het bijzonder en ze bezoeken uw website, zijn ze op bezoek voor een reden. Uw site heeft iets wat ze willen, of dit nu uw product, dienst en/of informatie is. Als ze niet kunnen krijgen wat ze zoeken, gaan ze door naar de volgende site en ga zo maar door. Om uw bezoekers in staat te stellen te blijven en rond te kijken op uw website, moet u ze een reden geven. Door hen te voorzien van kwalitatief hoogwaardige inhoud zal dit doel worden bereikt.

Er zijn talloze andere lijsten en artikelen over het onderwerp van de website ontwerpen van fouten, maar ik heb mijn eigen lijst samengesteld, vanuit het perspectief van een ontwerper, van een aantal valkuilen om op te letten bij het ontwerpen van een website of de aankoop van een template. Vergeet niet dat de eenvoudige, duidelijke, informatieve en goed ontworpen sites het meest succesvol zijn. Als u een huidige e-business en uw verkoop zijn niet wat je had gehoopt, overweeg dan het bovenstaande en neem de tijd om open en eerlijk te kijken naar uw site. Geld uitgeven aan het verbeteren van uw website is een veel betere investering dan het weggooien van geld op het proberen om te adverteren en de markt een site die gewoon niet goed genoeg is om uw product of diensten te verkopen.

Als u op zoek bent naar een sjabloon of een op maat ontworpen website, zich bewust zijn van het bovenstaande en bereid zijn om uw gekozen ontwerper of sjabloonaanbieder vragen te stellen om ervoor te zorgen dat uw zuurverdiende geld niet te verspillen aan een inferieur ontwerp, dat een van de bovenstaande bevat. Het stellen van vragen kost u geen cent en kan u op de lange termijn veel geld besparen. Het krijgen van uw website goed de eerste keer is van vitaal belang in termen van het besparen van geld en tijd. Hoe eerder uw website goed werkt, hoe sneller u in staat zult zijn om de vruchten te plukken van een succesvolle e-business.

De grootste fout die Newbies maken is om hun website naam in de ankertekst te zetten. Tenzij uw website uw trefwoorden bevat is dit een verspilling van een perfect goede link. Vergeet niet dat Google een zeer groot belang hecht aan deze Anchor-teksten en dat zij altijd uw zoekwoorden moeten gebruiken.

De tweede fout is dat je elk trefwoord in je ankertekst probeert te zetten en dat aan iedereen te geven. Er zijn twee fouten met deze techniek. 1.) 1. Google wijst gewicht toe aan elk woord in ankertekst, dus als er veel vulwoorden zijn (vaak in lange zinnen), zullen ze uw doelwoorden “verdunnen”.

Volgens twee recente onderzoeken, uitgevoerd door Forrester Research en Gartner Group, zijn e-commerce sites verliezen 1,1 tot 1,3 miljard dollar aan inkomsten per jaar als gevolg van klanten click- away veroorzaakt door traag laden sites. Als een pagina te lang duurt om te laden, zal uw potentiële klant niet wachten. Uiteindelijk kost dit uw bedrijf veel geld.

Zorg ervoor dat u de juiste META-tags opneemt in de HTML van elke pagina van uw website. META-tags zijn HTML-code die de zoekmachines in staat stellen om te bepalen welke trefwoorden relevant zijn voor een specifieke site. Ongeveer 80 procent van al het websiteverkeer is afkomstig van de acht belangrijkste zoekmachines. Het zou een goed idee zijn om er zeker van te zijn dat u uw huiswerk hebt gedaan en volledig begrijpt hoe u uw webpagina’s kunt optimaliseren voordat u uw site ontwerpt. Dit bespaart u veel hoofdpijn op de lange termijn. Voor meer informatie over META-tags, lees de tutorial “Bouwen aan uw site”.

Wees voorzichtig bij het selecteren van uw achtergrond en tekstkleuren. Drukke achtergronden maken de tekst moeilijk leesbaar en trekken de aandacht af van de tekst. Wees altijd consistent met uw achtergrondthema op elke pagina van uw site. Uw site moet overal mooi georganiseerd en uniform zijn. Houd er rekening mee dat kleuren van invloed zijn op uw stemming en ook uw bezoekers zullen beïnvloeden. Heldere kleuren zoals geel en oranje zorgen ervoor dat u vrolijker of vrolijker wordt, terwijl kleuren zoals blauw en paars een rustgevend effect hebben. Donkere kleuren zoals bruin en zwart hebben een deprimerend effect. Een goede vuistregel zou zijn om kleuren te gebruiken op basis van het soort effect dat je probeert te bereiken.

Uw hoofdpagina moet uw bezoekers specifiek laten weten wat u precies aanbiedt. Hoe vaak heb je een site bezocht en nooit precies uitgezocht wat ze precies verkochten? Als uw potentiële klant uw product of dienst niet kan vinden, zullen ze zeker niet veel tijd verspillen aan het zoeken naar uw product of dienst. Ze gaan door naar de volgende site en komen waarschijnlijk nooit meer terug. Ze bezoeken uw site voor een specifiek doel. Ze willen iets dat uw site biedt. Of het nu gaat om informatie, een product of dienst.

Ontwerp uw site om gemakkelijk te kunnen navigeren. Plaats uw navigatielinks samen aan de boven-, onder-, linker- of rechterkant van de pagina. Gebruik tabellen om uw links netjes uit te lijnen. Als u van plan bent om met behulp van grafische knoppen te navigeren op uw site, houd er dan rekening mee dat het bij elke grafiek die u aan uw pagina toevoegt, veel langer duurt voordat uw pagina geladen wordt. Als u slechts een handvol navigatielinks heeft, is het gebruik van grafische knoppen prima. Als u meer dan zes links heeft, is het verstandig om eenvoudigweg tekstlinks te gebruiken om uw laadtijd laag te houden.

Als u frames moet gebruiken, gebruik ze dan spaarzaam. Frames, als ze niet goed gebruikt worden, kunnen uw site er onprofessioneel uit laten zien. Vermijd dat uw bezoekers van links naar rechts moeten scrollen om uw inhoud te bekijken. Dit kan erg irritant zijn en kan ervoor zorgen dat uw bezoekers de site verlaten. Als u frames moet gebruiken, bied uw bezoekers dan een keuze aan. Frames verzen Geen Frames. Probeer het aantal klikken dat nodig is om van uw hoofdpagina naar een andere pagina op uw site te komen tot vier te beperken. Houd er rekening mee dat uw bezoekers uw site kunnen betreden vanaf andere pagina’s dan uw hoofdpagina. Heb altijd goede navigatielinks op elke pagina en plaats uw bedrijfslogo op elke pagina.

Ontwerp een e-boek van hoge kwaliteit om aan uw bezoekers te geven. Het is niet zo moeilijk als het klinkt. Als u een webpagina kunt maken, kunt u een e-boek maken. De focus van uw e-boek moet een aanvulling zijn op uw website. Schrijf eenvoudigweg over uw passie. Als uw passie is de verkoop, dan kunt u een deel van uw kennis en ervaring te delen door het ontwerpen van uw e-boek om een volledige verkoop training gids te bieden. Als uw passie is thuis gebaseerd bedrijf, kunt u een e-boek schrijven over hoe u uw eigen bedrijf aan huis te starten. Als je schrijft over je ware passie dan moet je geen moeite hebben om iets te bedenken om over te schrijven. Voor meer informatie over e-boeken, lees het artikel getiteld: “Hoe maak je een e-boek en Drive Massive Traffic to Your Site door Giving It Away”.

Na een groot deel van mijn werkzame leven betrokken te zijn geweest bij de internetindustrie, heb ik veel tijd besteed aan het onderzoeken en surfen op het internet en het lezen van websites, voornamelijk voor onderzoek naar klantontwerp, maar ook voor af en toe persoonlijk gebruik. Wat ik het meest teleurstellend vind, is het gebrek aan aandacht voor het maken van websites en het doel ervan, wat voor veel e-businesses een gemiste kans is om succesvol te worden.

About us and this blog

We are a digital marketing company with a focus on helping our customers achieve great results across several key areas.

Request a free quote

We offer professional SEO services that help websites increase their organic search score drastically in order to compete for the highest rankings even when it comes to highly competitive keywords.

Subscribe to our newsletter!

There is no form with title: "SEOWP: MailChimp Subscribe Form – Vertical". Select a new form title if you rename it.

More from our blog

See all posts