Google in business #1 tricks

Met google in business kun je gratis een bedrijven profiel aanmaken hiermee verhoog je jou lokale seo dan ben je google in business.

Met Google My Business zorgt ervoor dat het gemakkelijker is om jouw bedrijfsgegevens in te voeren en te bewerken voor Google Maps, Google Search en youtube

Je hoeft je gegevens alleen in te voeren en aan te passen waar nodig op Google My Business en de zoekmachine past deze automatisch aan in de verschillende platformen.

Google dashboard

In het GMB dashboard kun je het volgende regelen:

  • Kritieke bedrijfsinformatie, waaronder bedrijfsnaam en categorie, locatie en / of servicegebied, openingstijden (met speciale openingstijden voor vakanties), telefoonnummer, website URL, bedrijfsbeschrijving en meer.
    Het hebben van consistente en nauwkeurige NAP informatie in verschillende mappen is een positieve SEO-statistiek.
  • Geavanceerde informatie zoals winkelcode, labels of Google Ads locatie extensietelefoon.
  • Een locatie openen, verwijderen of permanent sluiten.
  • Google berichten, waaronder evenementen, aanbiedingen en nieuwe functies, die de zichtbaarheid en interactiviteit van uw bedrijfsvermelding in zoekopdrachten aanzienlijk kunnen vergroten.
  • Beoordelingen, waarop je kunt reageren binnen het GMB dashboard.
  • Berichten, waarmee zoekers rechtstreeks vanuit de lijst contact kunnen opnemen met de locatie via een direct bericht.
  • Foto’s, die worden weergegeven in de vermelding en ook in Google Afbeeldingen.
  • Gebruikers, met verschillende machtigingen voor eigenaren, beheerders en sitemanagers, waardoor merken lokale managers en franchisenemers kunnen betrekken bij het publiceren van op rechten gebaseerde inhoud.

Net als bij alle andere typen beheer van lokale vermeldingen is de nauwkeurigheid van informatie op alle locaties van je merk van cruciaal belang.

Het vertrouwen van Google in je merk is een belangrijk rangschikkingssignaal en onnauwkeurige informatie kan leiden tot negatieve consumentenervaringen (zoals naar een gesloten winkel rijden).

Beter vindbaar op google

Door gebruik te maken van Google My Business wordt jouw bedrijf beter vindbaar omdat de bedrijfsgegevens makkelijk kunnen worden geïndexeerd.

Vervolgens vergroot dit jou kans om in de local 3 pack te komen en ben je vindbaar in Google Maps wanneer je je locatie claimt ook straalt dit een grote betrouwbaarheid uit.

Google in business

Google Local 3 Pack is ongelooflijk waardevol voor lokale bedrijven, vooral in concurrerende lokale markten.

Het Local Pack wordt weergegeven bovenaan of bovenaan de pagina met zoekresultaten en bevat alle informatie die een consument nodig heeft.

Google maps nl

Nu jij jou bedrijf hebt aangemeld en je hebt dit laten verifiëren zul je automatisch in google maps verschijnen wat erg goed is voor jou lokale seo.

Wat kunnen reviews doen voor je lokale rank

Zowel het volume van Google review als algemene beoordelingen hebben invloed op zowel organische als lokale zoekresultaten.

Reviews zijn goed voor ongeveer 15% van de weging in de evaluatie van Google van uw lokale vermelding voor het 3-pack.

FAQ

Hoe te ranken in het lokale 3 pack van google ?


Er zijn veel verschillende factoren om hierin te ranken o.a. Google Mijn Bedrijf profiel, links, beoordelingen, on-page en sociale activiteiten.

Wat is Google Local 3-pack?

Het Local 3-Pack in de zoekresultaten van Google is een kleurrijke kaartlijst.
Het presenteert aan consumenten de drie bedrijven die Google het meest relevant achten voor de zoekopdracht en de locatie van de gebruiker en van de hoogste kwaliteit is.

Heeft een google mijn bedrijf pagina invloed op de 3 pack rankings ?

Ja dat doet het zeer zeker voor ongeveer 25% van je lokale 3-Pack ranking signalen behoort tot GMB.

Wat hebben reviews voor impact op 3 pack ratings ?


Reviews bieden essentiële bewijzen naar de consument en helpen anderen de ervaring die u aanbied te begrijpen, naast services en producten.
Ze kunnen een nog grotere impact hebben wanneer ze worden opgenomen in uw lokale bestemmingspagina’s (zo gehete landingpages)

More from our blog

See all posts