Factoren die het zoeken beïnvloeden

Je bent hier:
< Alle onderwerpen

Rankingsfactoren

Google houdt de factoren die de zoekalgoritmen beïnvloeden redelijk nauwlettend in de gaten. Maar er zijn enkele hoekstenen van uw SEO strategie die in de loop van de tijd een goed rendement opleveren.

  • Inhoud
  • Backlinks
  • Mobiele optimalisatie

Uw inhoud moet van goede kwaliteit, relevant en up-to-date zijn. Het moet gericht zijn op trefwoorden waarnaar uw klanten zoeken. Een goede content strategie kan hierbij helpen.

U moet backlinks van andere websites aanmoedigen, wat een hyperlink is naar elke pagina van uw inhoud vanaf hun pagina’s. Dit draagt ​​bij aan ‘domeinautoriteit’ of het gewicht dat Google aan uw site geeft in de zoekresultaten.

Mobiele optimalisatie betekent dat uw kennisbank snel op mobiel laadt en gebruiksvriendelijk is. Mobielvriendelijke sites zijn belangrijk voor het algoritme van Google.

In werkelijkheid zijn er honderden rangschikkingssignalen waarop u kunt letten.

Volgende Het verschil tussen sociale media en een bladwijzersite
Inhoudsopgave