Wat heb ik aan Seo ?

Je bent hier:
< Alle onderwerpen

Wat heb ik aan Seo ?

SEO is een manier om organisch verkeer naar uw website te krijgen, in plaats van betaalde advertenties zoals Adwords of Facebook advertenties te gebruiken. Organisch verkeer kost meer tijd om te bouwen, maar plukt blijvende voordelen.

Content staat in de top vier van rangschikkingsfactoren voor het SEO algoritme van Google, en uw kennisbank is nog een andere bron van content voor uw bedrijf.

Kennisbanken zijn vaak een mix van marketing en ondersteunende inhoud. Veel klanten zullen uw documentatie bekijken voordat ze uw product kopen, vooral als u in de software industrie werkt.

Door uw kennisbank openbaar te indexeren, zult u ook klanten betrappen wanneer ze zoeken naar termen die indirect verband houden met uw merk. Dit bevordert een professioneler imago van uw kennisbank en creëert meer ‘exposure’ voor uw merk bij potentiële klanten.

Nog belangrijker is dat u ook uw bestaande klanten zult betrappen wanneer ze op zoek zijn naar problemen in Google. Dit verlaagt het aantal supporttickets en verhoogt de klanttevredenheid.

Vorige Hoe kies ik een SEO technische domeinnaam
Volgende Wat is zoekmachine optimalisatie?
Inhoudsopgave